डोनाल्ड ट्रंप: रिवीजन सभ के बीचा में अंतर

Content deleted Content added
+ नया खंड
→‎बिजनेस कैरियर: बिस्तार आ फोटो
लाइन 38:
 
==बिजनेस कैरियर==
===रियल एस्टेट===
डोनाल्ड ट्रंप के बिजनेस कैरियर [[रियल एस्टेट]] (अचल संपत्ति) के धंधा से सुरू भइल। उनके पिताजी एही धंधा में रहलें आ ट्रंप के भी अपना ग्रेजुएशन के पढ़ाई पूरा करे से पहिलहीं अपने बाबूजी के काम में मदद करे के मोका मिलल। ओकरे बाद ट्रंप के पहिला प्रोजेक्ट उनके ग्रेजुएशन के पढ़ाई के दौरान मिलल जब उनके [[सिनसिनाती]] में स्विफ्टन विलेज अपार्टमेंट्स के पुनर्जीवित करे के काम मिलल। दि ट्रंप ऑर्गेनाइजेशन द्वारा १९७२ मे स्विफ्टन विलेज के $६७.५ लाख में बेचल गइल।
 
ट्रंप एह कंपनी के १९७१ में अध्यक्ष बनल रहलें, आ एकरे बाद उनके पहिला काम एह कंपनी के नाँव बदल के ''[[दि ट्रंप ऑर्गेनाइजेशन]]'' कइल रहल। १९७३ में ट्रंप आ उनके पिता पर जस्टिस डिपार्टमेंट द्वारा ई आरोप भी लगावल गइल कि ऊ लोग रंगभेद करत बाटे।
 
ट्रम्प के पहिला बड़ा मोका [[मैनहट्टन]] में ग्रैंड हाईट होटल के डेवलपमेंट रहल, १९८७ में।
 
१९८३ में ट्रंप टावर के निर्माण पूरा भइल। ई एक ठो ५८ मंजिला गगनचुंबी इमारत बाटे जे मिडटाउन मैनहट्टन में बा। एह प्रोजेक्ट खातिर जमीन इत्यादि खातिर नेगोशियेशन में ट्रंप के सफलता के तारीफ़ भइल। १९८४ में, अटलांटिक सिटी में हाराह'स एट ट्रंप प्लाजा खुलल। १९८८ में ट्रंप द्वारा मैनहट्टन के प्लाजा होटल के अधिग्रहण क के एकर पुनरुद्धार कइल गइल आ अब ई ट्रंप ताजमहल के नाँव से जानल जाला। बिल्डिंग इत्यादि के अलावा ट्रंप गोल्फ कोर्स के निर्माण भी कइलेन।
<center><gallery>
File:Panama 08 2013 Trump Ocean Tower 7085.JPG|ट्रंप टावर
File:Trump-Tower-3.jpg|ट्रंप टावर
File:AtlanticCityTajMahal.jpg|ट्रंप ताजमहल
File:Turnberry Hotel.jpg|गोल्फ कोर्स
</gallery></center>
 
{{clear}}
 
==संदर्भ==
{{Reflist|30em}}