विकिपीडिया:के बारे में: रिवीजन सभ के बीचा में अंतर

Content deleted Content added
लाइन 11:
 
== विभिन्न भषवन में संस्करण ==
जुलाई 2006 तक विकिपीडिया मेँ 151 भषवन में सक्रिय संस्करण रहल, अब कुल 285294 भषवन में संस्करण बा जे लेख की संख्या कि मामले में अलग-अलग अवस्था में बा। अलग भषवन के संस्करण आपन स्वतंत्र रूप से कार्य करेला। इ संस्करणन के अंशवन के एक-दूसरा से कौनो संबंध नईखे, न ही ई लेखवन के कौनो संबंध बा, आ ना ही कौनो लेखवन के एक भाषा से दोसरा भाषा में अनुवाद के जरुरत। विकिपीडिया में स्वचालित अनुवाद के स्पष्ट निषेध बा, हालांकि निपुण लोगवन द्वारा अनुवाद के स्वागतो होखेला । भिन्न भषवन के संस्करणन के समान नीति जैसे कि "निष्पक्ष दृष्टिकोण" के जरिए बांधल गईल बा। लेख आ चित्र के भिन्न संस्करणन के बीच इंटरविकि (interwiki) के जरिए जोड़ल जा सकत बा, लेखवन के अनुवाद के खातिर अनुरोध भी कईल जा सकत बा। हालांकि अनुवादित लेख काफी कम संख्या में बा। [[अलेक्क्षा]] (Alexa) के अनुसार अंग्रेजी विकिपीडिया कुल ट्रैफिक के केवल 60% ही प्राप्त करेला। जबकि अन्य 40% भिन्न भषवन में बा। मुख्य भषवन में
[[अंग्रेजी]], [[जर्मन]], [[फ्रांसीसी]], [[पोलिश]], [[जापानी]], [[डच]], [[स्वीडिश]], [[इतालवी]], [[पुर्तगाली]] आ [[स्पैनिश]] शामिल बाड़न।
 
== भोजपुरी विकिपीडिया ==
भोजपुरी वीकिपीडिया के शुरुआत ''29 अप्रिलअप्रैल 2007''' के भईल ओकरा बाद भोजपुरी मेँ लोग लेख लिखके डाले लगलन। भोजपुरी विकिपीडिया के चाल एकदमे धीरे बा काहे कि भोजपुरी मेँ लेख लिखे वालन लोग के कमी बा। आज भोजपुरी विकिपीडिया मेँ '''[[विशेष:Statistics|{{NUMBEROFARTICLES}}]]''' लेख बा। जे धीरे धीरे बढ़ रहल बा। पिछला बरिस 2014 में इहाँ लेख की संख्या में लगभग दूना बढ़ती देखल गइल।
 
 
[[श्रेणी:विकिपीडिया| ]]
[[श्रेणी:चुनल गइल लेख]]
[[श्रेणी:विकिपीडिया बेसिक जानकारी| ]]