"लोकेशन" की अवतरण में अंतर

संदर्भ जोड़ल/सुधारल गइल
(संदर्भ जोड़ल/सुधारल गइल)
(संदर्भ जोड़ल/सुधारल गइल)
'''लोकेशन''', '''अस्थान''' या फिर '''जगह''', [[भूगोल]] में [[पृथ्वी]] की कौनों क्षेत्र, सहर गांव या कौनों भी बिंदु के कहल जाला जेवन अपनी स्थिति खातिर बिसेस रूप से पहिचनाल जा सके। आम बोलचाल में जगह आ लोकेशन दुनों के एकही अरथ लगावल जाला। हालाँकि, भूगोल में इनहन में एगो भेद कइल जाला। '''लोकेशन''' के भूगोल में दू तरीका से बतावल जाला। स्वतंत्र निर्देशांक द्वारा, मने की [[अक्षांश]]-[[देशांतर]] की द्वारा<ref>Gersmehl, P. (2008). ''Teaching Geography'', 2nd ed. p. 60.</ref>; या सापेक्षिक निर्देशांक द्वारा - जेवना में दूसरी मालूम जगहन से दूरी आ दिशा बतावल जाला। जबकी, '''जगह''' के परिभाषा बतावे में सटीक लोकेशन पर ओतना जोर ना होला जेतना कि ओह लोकेशन पर पावे जाए वाला चीज सभ के बिसेसता बतावे पर होला।<ref>{{cite web|last1=Society|first1=National Geographic|title=Place|url=https://www.nationalgeographic.org/encyclopedia/place/?utm_source=BibblioRCM_Row|website=नेशनल ज्याग्राफिक डॉट ओआरजी|accessdate=23 सितंबर 2020}}</ref> के अपने आप में बिशिष्ट भइले की कारन ई भूगोल के आधार हवे, काहें से की भूगोल में प्राथमिक रूप से एही बात के पढ़ाई होला की कौनो चीज कौनी-कौनी जगह पर पावल जाला, या फिर कौनों जगह बिसेस पर कवन-कवन चीज मिलेला।
'''लोकेशन''', '''अस्थान''' या फिर '''जगह''', [[भूगोल]] में [[पृथ्वी]] की कौनों क्षेत्र, सहर गांव या कौनों भी बिंदु के कहल जाला जेवन अपनी स्थिति खातिर बिसेस रूप से पहिचनाल जा सके।
 
जगह के भूगोल में दू तरीका से बतावल जाला। स्वतंत्र निर्देशांक द्वारा, मने की [[अक्षांश]]-[[देशांतर]] की द्वारा<ref>Gersmehl, P. (2008). ''Teaching Geography'', 2nd ed. p. 60.</ref>; या सापेक्षिक निर्देशांक द्वारा - जेवना में दूसरी मालूम जगहन से दूरी आ दिशा बतावल जाला।
 
जगह के अपने आप में बिशिष्ट भइले की कारन ई भूगोल के आधार हवे, काहें से की भूगोल में प्राथमिक रूप से एही बात के पढ़ाई होला की कौनो चीज कौनी-कौनी जगह पर पावल जाला, या फिर कौनों जगह बिसेस पर कवन-कवन चीज मिलेला।
 
==तीन गो अर्थ==
69,464

संपादन सभ